Jumaat, 10 Ogos 2012

Percutian Idaman

Dicatat oleh Alya Nazifa di 8/10/2012 09:23:00 PTG
Percutian idaman.
Setiap orang mesti ada percutian idaman yg tersendiri kan..
Begitu juga dengan aku.
Percutian ni..memang dah lama diimpikan..
Tapi..rasanya kos untuk percutian nie bukanlah kecil..
Jadi..kena la kumpul duit dari sekarang untuk pergi melancong ni..






Ni percutian pertama yang aku teringin sangat nak pergi...Disneyland adalah tempat yg buat orang gembira sepanjang masa...sebab tuu lah aku nak pegi..klau pegi dgn family atau kawan mesti best sangat..


Yang seterusnya ialah Paris..tak tau la kenapa rasa nak pegi Paris nie.. Sbb cemburu kot akak aku pernah pergi sini...Dia muda2 dah pergi sana..Jadi..aku pon nk ke sana jgk laa..Nak naik Eiffel Tower..nak jalan2 kt sna..tp..currency perit sikit la..huhuu...




Yang ketiga pula,Seoul,Korea..aku mmang teringin sangat nak pegi Seoul ni..dengar ada universiti yang bagus kat sini..sebab tuu laa aku nak belajar bersungguh-sungguh untuk masuk ke universiti tuu..hehe

Okey..yang tu je lah untk percutian idamanku...hrp impian aku untuk pegi bercuti dlm tiga2 lokasi menjadi kenyataan suatu hari nanti..assalamualaikum ^_^

Post by,
Nur Sahira Shazreen bt Ahmad Zaida
1K3



0 ulasan:

Catat Ulasan

Jumaat, 10 Ogos 2012

Percutian Idaman

Percutian idaman.
Setiap orang mesti ada percutian idaman yg tersendiri kan..
Begitu juga dengan aku.
Percutian ni..memang dah lama diimpikan..
Tapi..rasanya kos untuk percutian nie bukanlah kecil..
Jadi..kena la kumpul duit dari sekarang untuk pergi melancong ni..






Ni percutian pertama yang aku teringin sangat nak pergi...Disneyland adalah tempat yg buat orang gembira sepanjang masa...sebab tuu lah aku nak pegi..klau pegi dgn family atau kawan mesti best sangat..


Yang seterusnya ialah Paris..tak tau la kenapa rasa nak pegi Paris nie.. Sbb cemburu kot akak aku pernah pergi sini...Dia muda2 dah pergi sana..Jadi..aku pon nk ke sana jgk laa..Nak naik Eiffel Tower..nak jalan2 kt sna..tp..currency perit sikit la..huhuu...




Yang ketiga pula,Seoul,Korea..aku mmang teringin sangat nak pegi Seoul ni..dengar ada universiti yang bagus kat sini..sebab tuu laa aku nak belajar bersungguh-sungguh untuk masuk ke universiti tuu..hehe

Okey..yang tu je lah untk percutian idamanku...hrp impian aku untuk pegi bercuti dlm tiga2 lokasi menjadi kenyataan suatu hari nanti..assalamualaikum ^_^

Post by,
Nur Sahira Shazreen bt Ahmad Zaida
1K3



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Welcome To Smiles19 World ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea