Rabu, 4 April 2012

Cerita Lawak 5 (Ali Yang Mengamuk)

Dicatat oleh Alya Nazifa di 4/04/2012 08:37:00 PTG

Al-kisah…ada la satu kampung ni. Nama kampung ni Kampung Ujung Laut. Kat kampung ni penduduknya hidup aman dan bahagia. Dalam kampung ni jugak ada sorang lelaki yang tak kawin-kawin lagi. Nama dia Ali (nama sebenar). Ali ni jenis yang ‘slow’ sket. So, ramai la yang pandang serong kat dia. Ramai la yang suka mengusik dia sehinggalah satu hari nak dijadikan ceritanya….
Ali ni pegi masjid nak semayang Jumaat. Ha..dalam slow-slow dia tu pun, semayang dia tak pernah tinggal. Lepas habih semayang Jumaat, Ali ni pun nak balik la. Masa dia nak turun pakai selipar dia tu, tetiba dia tengok selipar jepun kesayangan dia tu dah takder. Puas dia cari pun takder jugak. Ape lagi…mengamuk la Ali kat masjid tu. 
Post by,
Siti Nur Karmila Binti Sharudin
1K3
smiles19

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rabu, 4 April 2012

Cerita Lawak 5 (Ali Yang Mengamuk)


Al-kisah…ada la satu kampung ni. Nama kampung ni Kampung Ujung Laut. Kat kampung ni penduduknya hidup aman dan bahagia. Dalam kampung ni jugak ada sorang lelaki yang tak kawin-kawin lagi. Nama dia Ali (nama sebenar). Ali ni jenis yang ‘slow’ sket. So, ramai la yang pandang serong kat dia. Ramai la yang suka mengusik dia sehinggalah satu hari nak dijadikan ceritanya….
Ali ni pegi masjid nak semayang Jumaat. Ha..dalam slow-slow dia tu pun, semayang dia tak pernah tinggal. Lepas habih semayang Jumaat, Ali ni pun nak balik la. Masa dia nak turun pakai selipar dia tu, tetiba dia tengok selipar jepun kesayangan dia tu dah takder. Puas dia cari pun takder jugak. Ape lagi…mengamuk la Ali kat masjid tu. 
Post by,
Siti Nur Karmila Binti Sharudin
1K3
smiles19

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Welcome To Smiles19 World ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea