Rabu, 4 April 2012

Kawan-Kawan Lama

Dicatat oleh Alya Nazifa di 4/04/2012 11:44:00 PTG
Assalamualaikum

    Hai kawan-kawan.Saya Farah Nabila Bt.Aizul Fazri.Sekarang nii saya nak buat blog tentang kawan-kawan lama saya.Saya ada ramai kawan.Kawan-kawan saya sangat baik dan prihatin terhadap saya.Mereka ialah Anis,Nasya,Amirah,Sahira dan Najwa.Amirah ialah kawan saya yang sangat baik buat saya sebab dia suka cubit pipi saya.Dia juga minat dengan cerita Korea.Klau datang sekolah jerr mesti cerita pasal artis Korea.Saya tak minat sangat dengan cerita korea.Anis pulak terlalu comel buat saya sebab muka dia bulat macam "Doraemon".Anis ni jenis pendiam dalam kelas.Selepas saya pindah sekolah SK Taman Rakyat,dia dah tak jadi pendiam,tapi dah jadi bising dah.Sya pun heran kenapa dia boleh jadi bising macam tuu.Nasya tu dia jenis suka menyanyi lagu.Dia jugak suka bersapa dengan orang lain walaupun dia tak knal.lawakkan??Skarang Farah nak cerita tentang Sahira.Sahira nii dia putih tapi suka datang lewat ke sekolah tahun lepas.Sya dan kawan-kawan slalu p panggil dia kat rumah.Dekat jerr rumah dia,kat Taman Rakyat jerr.Dan yang terakhir kawan saya ialah Najwa,Najwa ni dia penolong ketua kelas dulu.Hidung dia mancung pastu gigi dia jongang.Dia slalu cerita pasal gambar Indonesia.Najwa ini baik tapi garang klau orang buat bising dalam kelas.Najwa ni pandai tau tak sampai guru kelas kmy panggil dya "menantu".Itulah dia tentang kawa-kawan lama saya.Mesti nak tergelak kalau bacakan???hahaha...



Post by,
Farah Nabila Bt.Aizul Fazri
1K3
Smiles19

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rabu, 4 April 2012

Kawan-Kawan Lama

Assalamualaikum

    Hai kawan-kawan.Saya Farah Nabila Bt.Aizul Fazri.Sekarang nii saya nak buat blog tentang kawan-kawan lama saya.Saya ada ramai kawan.Kawan-kawan saya sangat baik dan prihatin terhadap saya.Mereka ialah Anis,Nasya,Amirah,Sahira dan Najwa.Amirah ialah kawan saya yang sangat baik buat saya sebab dia suka cubit pipi saya.Dia juga minat dengan cerita Korea.Klau datang sekolah jerr mesti cerita pasal artis Korea.Saya tak minat sangat dengan cerita korea.Anis pulak terlalu comel buat saya sebab muka dia bulat macam "Doraemon".Anis ni jenis pendiam dalam kelas.Selepas saya pindah sekolah SK Taman Rakyat,dia dah tak jadi pendiam,tapi dah jadi bising dah.Sya pun heran kenapa dia boleh jadi bising macam tuu.Nasya tu dia jenis suka menyanyi lagu.Dia jugak suka bersapa dengan orang lain walaupun dia tak knal.lawakkan??Skarang Farah nak cerita tentang Sahira.Sahira nii dia putih tapi suka datang lewat ke sekolah tahun lepas.Sya dan kawan-kawan slalu p panggil dia kat rumah.Dekat jerr rumah dia,kat Taman Rakyat jerr.Dan yang terakhir kawan saya ialah Najwa,Najwa ni dia penolong ketua kelas dulu.Hidung dia mancung pastu gigi dia jongang.Dia slalu cerita pasal gambar Indonesia.Najwa ini baik tapi garang klau orang buat bising dalam kelas.Najwa ni pandai tau tak sampai guru kelas kmy panggil dya "menantu".Itulah dia tentang kawa-kawan lama saya.Mesti nak tergelak kalau bacakan???hahaha...



Post by,
Farah Nabila Bt.Aizul Fazri
1K3
Smiles19

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Welcome To Smiles19 World ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea