Rabu, 28 Mac 2012

Keseorangan....

Dicatat oleh Alya Nazifa di 3/28/2012 09:24:00 PTG
Assalamualaikum...


Hari ini Anis nak story pasal sekolah pada hari ini.Hari ni Anis duduk sorang-sorang sebab kawan sebelah Anis yang namanya Anis jugak tapi bukan Anis Shuhada tapi Anis Shahira.Anis rasa sunyi snagat yelah kalau tiap-tiap hari Anis boleh sembang-sembang,lawak-lawak,gelak-gelak,gurau-gurau dan macam-macam lagilah.Tadi dia ada call Anis harap-harap esok Anis Shahira datang so,kitorang boleh lah buat kerja sama-sama(padahal nak sembang)....Anis seronok duduk dengan Anis Shahira sebab dia baik dengan Anis jugak.Dia selalu gelak-gelak dengan Anis,main-main pastu kitorang memang tak pernah gaduh lah selama nie tapi gaduh main-main tue banyak kali lah jugak alah main-main  ja.....
Anis harap sangat esok Anis Shahira datang dan menemani Anis macam biasa.Korang pun mesti sunyi kan kalau korang punya kawan tak ada kan....macam tulah jugak apa yang Anis rasa....


Post by,
Anis Shuhada Azizan
Smiles19 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Rabu, 28 Mac 2012

Keseorangan....

Assalamualaikum...


Hari ini Anis nak story pasal sekolah pada hari ini.Hari ni Anis duduk sorang-sorang sebab kawan sebelah Anis yang namanya Anis jugak tapi bukan Anis Shuhada tapi Anis Shahira.Anis rasa sunyi snagat yelah kalau tiap-tiap hari Anis boleh sembang-sembang,lawak-lawak,gelak-gelak,gurau-gurau dan macam-macam lagilah.Tadi dia ada call Anis harap-harap esok Anis Shahira datang so,kitorang boleh lah buat kerja sama-sama(padahal nak sembang)....Anis seronok duduk dengan Anis Shahira sebab dia baik dengan Anis jugak.Dia selalu gelak-gelak dengan Anis,main-main pastu kitorang memang tak pernah gaduh lah selama nie tapi gaduh main-main tue banyak kali lah jugak alah main-main  ja.....
Anis harap sangat esok Anis Shahira datang dan menemani Anis macam biasa.Korang pun mesti sunyi kan kalau korang punya kawan tak ada kan....macam tulah jugak apa yang Anis rasa....


Post by,
Anis Shuhada Azizan
Smiles19 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Welcome To Smiles19 World ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea